Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Misschien vind je het antwoord in onze 'veelgestelde vragen'. Je kan zoeken op een zoekterm. Of je kan bij 'categorie' aangeven of je wil huren, al huurt, wil verhuren of wil lenen. Je kan daarbij ook het thema aanduiden waarover je een vraag hebt. Zo vind je heel eenvoudig het antwoord op een heel aantal veel voorkomende vragen. 

En/of kies categorie

Ik wil lenen

Wat zijn de voorwaarden om een Vlaamse Woonlening aan te vragen?

Niet iedereen komt in aanmerking voor een Vlaamse woonlening. Er zijn een aantal voorwaarden waaraan je moet voldoen.

Hoe vraag ik een Vlaamse woonlening aan?

Een Vlaamse woonlening aanvragen verloopt in verschillende stappen. Hou er rekening mee dat dit langer duurt dan bij een commerciële instelling. Laat daarom altijd in je verkoopovereenkomst opschortende voorwaarden voor het bekomen van een krediet opnemen. Bij voorkeur van 6 weken.  

Wat is de stand van zaken van mijn aanvraag voor een Vlaamse woonlening?

Jouw dossierbeheerder zal je op de hoogte houden van de status van jouw aanvraag. Je kan onze medewerkers ook bereiken via kredieten@thuispuntgent.be of via 09 235 99 51 (op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 8:30 - 12:00).

Ik wil graag een afspraak om een Vlaamse Woonlening af te sluiten

Denk je dat je in aanmerking komt voor een Vlaamse Woonlening en wil je een simulatie laten maken?
Contacteer dan onze medewerkers. Je kan onze diensten eenvoudig bereiken via: