Veelgestelde vragen

Lorem ipsum dolor sit amet quis lobortis erat. Hendrerit pretium sapien purus consequat a magna maecenas facilisi cursus molestie. Sed ultrices imperdiet fermentum leo fermentum feugiat neque massa scelerisque ullamcorper eget dapibus. Aliquet tristique praesent nibh quis luctus labore cursus nunc sapien. Mi interdum fusce sollicitudin netus augue fames mattis.

Ik wil verhuizen

Ik wil graag verhuizen naar een andere sociale woning. Hoe vraag ik dit aan?

Je woont bij ons maar je wil graag verhuizen. Dan kan je een andere woning vragen. 
Je schrijft je opnieuw in als kandidaat-huurder. Je komt opnieuw op de wachtlijst terecht. In sommige gevallen heb je wel voorrang

Hoe verloopt de afrekening na verhuis?

Na je verhuis krijg je van Thuispunt Gent een afrekening:

  • Je krijgt je waarborg en de interesten op de waarborg terug.
  • We trekken openstaande facturen en herstellingskosten van je waarborg af.

We sturen je afrekening naar je nieuwe adres.

Hoe zeg ik mijn huurcontract stop?

Je kan je huurcontract met Thuispunt Gent stopzetten door het invulformulier in te vullen.
Je kan ook mailen naar verhuur@thuispuntgent.be of een aangetekende brief via de post te versturen naar:
Thuispunt Gent
t.a.v. Dienst Huurders en Kandidaten
Kikvorsstraat 113
9000 Gent   

Hou er rekening mee dat er een opzegtermijn is.