Thuispunt Gent vindt het belangrijk om bereikbaar te zijn voor onze huurders en kandidaten. Daarom passen we vanaf nu onze telefonische dienstverlening aan. Om dit mogelijk te maken, werken we samen met een professionele partner.
Het voordeel voor jou? Langere openingsuren, sneller antwoord en minder telefoonnummers.
We geven je graag meer uitleg over wat er verandert:
Langer open: van 8 uur tot 20 uur
- Wil je ons bellen? Dan kan je dat nu doen van 8 uur ’s morgens tot 8 uur ’s avonds.
- Voor dringende technische meldingen blijven we 24/7 bereikbaar. Dit wil zeggen ook ’s avonds, in het weekend en op feestdagen.
Minder telefoonnummers
- Herstellingen en onderhoud: 09 235 99 55
Wil je een herstelling aanvragen? Heb je vragen over het onderhoud van je woning of je gebouw? Dan kan je nog altijd bellen naar het vertrouwde nummer 09 235 99 55.
- Huurdersvragen en sociale vragen: 09 235 99 60
Heb je vragen over je huurdersdossier, je huurprijs of je huurcontract? Wil je een berging of een garage huren? Heb je een sociale vraag? Voor al deze zaken kan je nu bellen naar het gekende nummer 09 235 99 60.
Sneller antwoord
- Door samen te werken met een professionele partner zullen er meer personen beschikbaar zijn om telefoonoproepen te beantwoorden. We werken ook niet langer met een keuzemenu. Dit moet zorgen voor kortere wachttijden aan de telefoon.
Uiteraard blijven wij ook snel en eenvoudig bereikbaar via e-mail of via de contactformulieren op de website.