Een klacht voor Thuispunt Gent
Heb je een klacht over Thuispunt Gent, omdat je vindt dat wij iets niet goed hebben gedaan? Dan kan je een klacht indienen.
Het is niet omdat je niet akkoord gaat, dat je direct een klacht moet indienen. We kunnen je eerst op andere manieren helpen:
- Ga je niet akkoord met een herstellingsfactuur? Dan kan je eerst je factuur betwisten.
- Is er een defect in je woning? Dan vraag je eerst een herstelling aan.
- Zijn er problemen met overlast in je gebouw? Dan meld je deze eerst aan onze sociale dienst.
- Heb je een vraag over je afrekening diensten of verbruiken of ga je niet akkoord met je afrekening? Dan zal onze boekhouding je verder helpen.
Heb je dit gedaan en ga je toch niet akkoord met onze werking of beslissingen, met hoe we jouw vraag, melding of betwisting hebben behandeld of met welke informatie we je hebben geven? Dan kan je een klacht indienen bij onze klachtenbehandelaar.
Je kan je klacht online doen of schriftelijk sturen naar klachten@thuispuntgent.be.
Agentschap Inspectie RWO – Afdeling Toezicht
Voel je je benadeeld door een beslissing van Thuispunt Gent over je huurdersdossier? Dan kan je dit melden aan de Afdeling Toezicht van het Agentschap Inspectie RWO van de Vlaamse Overheid. Zij zullen je melding dan beoordelen.
Vlaamse Ombudsdienst
Ga je niet akkoord met de manier waarop Thuispunt Gent jouw klacht heeft afgehandeld of met het oordeel van de klachtenbehandelaar van Thuispunt Gent? Dan kan je een klacht neerleggen bij de Vlaamse Ombudsdienst.