Een herstelling aanvragen

Hoe vraag je een herstelling aan?
 

Een defect of technisch probleem? Vraag hier eenvoudig je herstelling aan. 

Vraag je herstelling aan
 

Goed om te weten
  • Zijn er personen in nood of is er brand?
    • Contacteer direct de hulpdiensten op het nummer 112
  • Problemen met de lift?
    • Contacteer direct de onderhoudsfirma voor de liften. Het nummer hangt uit naast en in de lift. 
  • Problemen met je individuele cv-ketel of boiler voor warm water?
    • Je woont in een woning die van WoninGent was: contacteer direct de onderhoudsfirma. Het nummer hangt uit in het infobord in je gebouw of kan je opvragen bij onze technische dienst. 
    • Je woont in een woning die van  De Gentse Haard was: contacteer direct de onderhoudsfirma EQUANS (Cofely Services) via 09 357 51 11. De firma is 24u /24u bereikbaar. Let op! Voor de volgende herstellingen, moet je wel Thuispunt Gent nog bellen:
      • voor de kleine boiler voor warm water in de keuken (staat onder het aanrecht in de keuken).
      • als je geen verwarming of warm water hebt en dit via een centrale stookketel in het hele gebouw gebeurt. 
  • Bij Technische noodgevallen 's avonds, in weekends en op feestdagen volg je de richtlijnen om het technisch noodgeval te melden. 
  • Heb je recht op leefloon of verhoogde tegemoetkoming? Dan kan je een aanvraag doen voor werken in je woning aan lager tarief bij het Dienstenbedrijf Sociale Economie van Stad en OCMW Gent (DBSE).