Ik wil huren
Info over inschrijven
Je kan je zelf online inschrijven voor een sociale woning. Lees meer info over hoe je kan inschrijven voor een sociale woning.
Heb je hulp nodig om in te schrijven of heb je vragen over je inschrijving? Contacteer ons via:
- E-mail: verhuur@thuispuntgent.be
- Telefoon: 09 235 99 60. Wij zijn op werkdagen per telefoon bereikbaar van 8:00 tot 20:00
- Een persoonlijk gesprek aan het loket:
- Op afspraak van maandag tot vrijdag.
Locatie loketten:
Kikvorsstraat 113, 9000 Gent
Openbaar vervoer:
Bus 5a en 5b: Halte Salamanderstraat
Tram T3: Halte Rerum Novarumplein
Bereken je reisroute
Ik huur
Heel wat zaken kan je melden of vragen via de invulformulieren op deze website.
Heb je toch nog een vraag? Contacteer ons dan per e-mail of telefoon.
Je betaalt het lokaal tarief voor het telefoongesprek.
Wij zijn op werkdagen per telefoon bereikbaar van 8:00 tot 20:00.
Vragen over herstellingen of onderhoud
Vragen over je huurdersdossier
Vragen over de berekening van je huurprijs
Vragen over het huren van een garage
Vragen voor de sociale dienst
- socialedienst@thuispuntgent.be
- 09 235 99 60
- Of kom langs tijdens het zitmoment in je wijk.
Vragen over de huurlasten
- huurlasten@thuispuntgent.be
- 09 235 99 66 (tussen 9 uur en 12 uur)
Of vraag een persoonlijk gesprek aan onze loketten
Openingsuren:
- Op afspraak van maandag tot vrijdag.
Waar:
Kikvorsstraat 113, 9000 Gent
Openbaar vervoer:
Bus 5a en 5b: Halte Salamanderstraat
Tram T3: Halte Rerum Novarumplein
Bereken je reisroute
Ik wil lenen
- 09 235 99 51 (op werkdagen van 08:30 - 12:00 behalve op donderdag)
- kredieten@thuispuntgent.be
Ik wil verhuren
Ik heb een klacht
Heb je een klacht over Thuispunt Gent, omdat je vindt dat Thuispunt Gent iets niet goed heeft gedaan? Dan kan je een klacht indienen.
Let wel: het is niet omdat je niet akkoord gaat, dat je direct een klacht moet indienen. Contacteer eerst onze diensten om je verder te helpen.
Heb je onze diensten gecontacteerd en ga je niet akkoord met onze werking of beslissingen, met hoe we jouw vraag, melding of betwisting hebben behandeld of met welke informatie we je hebben geven? Dan kan je een klacht indienen bij onze klachtenbehandelaar.
Agentschap Inspectie RWO – Afdeling Toezicht
Voel je je benadeeld door een beslissing van Thuispunt Gent over je huurdersdossier? Dan kan je dit melden aan de Afdeling Toezicht van het Agentschap Inspectie RWO van de Vlaamse Overheid. Zij zullen je melding dan beoordelen.
Vlaamse Ombudsdienst
Ga je niet akkoord met de manier waarop Thuispunt Gent jouw klacht heeft afgehandeld of met het oordeel van de klachtenbehandelaar van Thuispunt Gent? Dan kan je een klacht neerleggen bij de Vlaamse Ombudsdienst.
Leveranciers & Professionals
Maatschappelijke zetel (incl. dienst boekhouding)
Thuispunt Gent bv
Lange Steenstraat 54
9000 Gent
09 235 99 00
info@thuispuntgent.be
BE0400.032.156 RPR Gent
Erkend onder nr 4150
Dienst Huurders en kandidaten
Thuispunt Gent bv
Kikvorsstraat 113
9000 Gent
09 235 99 60
Dienst Vastgoed
Thuispunt Gent bv
Brusselsesteenweg 479
9050 Gentbrugge
Magazijn
Thuispunt Gent bv
Kaleweg 3
9030 Mariakerke
09 235 99 90