Contactgegevens & Openingsuren

Kandidaat-huurders

Info over inschrijven

Lees alles over hoe je kan inschrijven voor een sociale woning

Wil je inschrijven of heb je vragen over je inschrijving? Contacteer ons via:

  • E-mail: verhuur@thuispuntgent.be
  • Telefoon: 09 235 99 60 (keuzetoets 3). Wij zijn op werkdagen per telefoon bereikbaar van 8:30-12:00 en van 13:00-16:00
  • Een persoonlijk gesprek op afspraak aan het loket 

Locatie loketten:

Kikvorsstraat 113, 9000 Gent

Openbaar vervoer:

Bus 5: Halte Salamanderstraat
Tram 2: Halte Rerum Novarumplein
Bereken je reisroute

Huurders

Je woont in een woning die van WoninGent was

Heel wat zaken kan je melden of vragen via de invulformulieren op deze website. 

Heb je toch nog een vraag? Contacteer ons dan per e-mail of telefoon. 
Je betaalt het lokaal tarief voor het telefoongesprek.
Wij zijn op werkdagen per telefoon bereikbaar van 8:30-12:00 en van 13:00-16:00. 
 

Vragen over herstellingen of onderhoud
Vragen over je huurdersdossier
Vragen over de berekening van je huurprijs
Vragen over het huren van een garage
Vragen voor de sociale dienst
Vragen over de betaling van je huurprijs
Vragen over de huurlasten

 

Of vraag een persoonlijk gesprek aan onze loketten
Openingsuren:

De balies van onze verhuurdienst zijn open op afspraak. 

Waar:

Kikvorsstraat 113, 9000 Gent

Openbaar vervoer:

Bus 5: Halte Salamanderstraat
Tram 2: Halte Rerum Novarumplein
Bereken je reisroute
 

Je woont in een woning die van De Gentse Haard was

Je kan ons contacteren per telefoon of e-mail. 

Vragen over herstellingen of onderhoud
Vragen over de berekening van je huurprijs
Vragen voor de sociale dienst
Vragen over een openstaande schuld, achterstallen
Vragen over de huurlasten
Vragen over jouw huurcontract, ook voor een garage of handelspand

 

Je huurt een private woning via het vroegere SVK Gent

Contacteer onze medewerkers via: 

Klachten

Heb je een klacht over Thuispunt Gent, omdat je vindt dat Thuispunt Gent iets niet goed heeft gedaan? Dan kan je een klacht indienen.

Let wel: het is niet omdat je niet akkoord gaat, dat je direct een klacht moet indienen. Contacteer eerst onze diensten om je verder te helpen. 

    Heb je onze diensten gecontacteerd en ga je niet akkoord met onze werking of beslissingen, met hoe we jouw vraag, melding of betwisting hebben behandeld of met welke informatie we je hebben geven? Dan kan je een klacht indienen bij onze klachtenbehandelaar.

    Ik wil een klacht indienen

     

    Agentschap Inspectie RWO – Afdeling Toezicht  

    Voel je je benadeeld door een beslissing van WoninGent over je huurdersdossier? Dan kan je dit melden aan de Afdeling Toezicht van het Agentschap Inspectie RWO van de Vlaamse Overheid. Zij zullen je melding dan beoordelen. 
     

    Vlaamse Ombudsdienst  

    Ga je niet akkoord met de manier waarop WoninGent jouw klacht heeft afgehandeld of met het oordeel van de klachtenbehandelaar van WoninGent? Dan kan je een klacht neerleggen bij de Vlaamse Ombudsdienst

    Leveranciers & Professionals

    Maatschappelijke zetel (incl. dienst boekhouding)

    Thuispunt Gent bv
    Lange Steenstraat 54
    9000 Gent
    09 235 99 00
    info@thuispuntgent.be
    BE0400.032.156 RPR Gent
    Erkend onder nr 4150

    Bewonerswerking

    Thuispunt Gent bv
    Kikvorsstraat 113
    9000 Gent
    09 235 99 60

    Gebouwenwerking

    Thuispunt Gent bv
    Brusselsesteenweg 479
    9050 Gentbrugge
    09 235 99 30

    Magazijn

    Thuispunt Gent bv
    Kaleweg 3
    9030 Mariakerke
    09 235 99 90

    Afdeling De Gentse Haard

    Thuispunt Gent bv
    Leiekaai 340
    9000 Gent
    09 216 75 75
    info.dgh@thuispuntgent.be