Mijn adres verandert

Informeer ons binnen de 30 dagen als je een nieuw adres hebt. 


Het is belangrijk dat je inschrijvingsdossier in orde blijft. Anders kan je inschrijving worden geschrapt. Reageer dus altijd op brieven van Thuispunt Gent. Wij sturen onze brieven naar het laatst gekende adres volgens het Rijksregister. 

  • Laat ons altijd binnen de 30 dagen weten als je verhuist, een tijd in het buitenland bent of niet bereikbaar bent.
  • Wil je dat wij de brieven naar een ander adres sturen? Dan moet je ons dit vragen.

 

Hoe informeer je Thuispunt Gent?

Je staat op de wachtlijst voor een woning die van WoninGent was

Je kan dit doen aan onze balie op afspraak of via verhuur@thuispuntgent.be


Je staat op de wachtlijst voor een woning die van De Gentse Haard was

Je mailt naar verhuur.dgh@thuispuntgent.be
 

Je hebt een SVK-aanvraag

Je mailt naar onthaal.svk@thuispuntgent.be